В последно време Facebook залага все повече на видеото с различни функции за стрийминг на живо и създаване на съдържание и сега социалната мрежа разширява дейността си в посока гейминг. Това е една област, доминирана от Twitch, YouTube и Mixer, но социалната мрежа е готова да премери сили с тях.

Това ще стане с новата "пилотна програма за създаване на геймърско съдържание", чиято цел е да привлече популярните потребители стриймъри във Facebook и да създаде голяма публика за тях.

Новата програма акцентира върху гейм стрийминг на живо и осигурява платформа за управление на създаваното съдържание и неговите общности. Стриймърите ще могат да излъчват в 1080р при 60 кадъра в секунда, което за момента все още е най-добрият вариант за това да консумирате геймърско съдържание.

Освен това Facebook ще се опита да създаде програма, подобна на партньорските отношения, които са възможни през Twitch. Така най-популярните стриймъри ще получават повече информация за аудиторията си, ще създават ексклузивно съдържание за нея и ще могат да получават дарения от поне три долара.

Тагове: