Ерик Хиршбърг е едно от най-креативните лица в днешния гейминг. Няма как да забравим изтичането на информация и скрийншоти от COD: Modern Warfare 3 миналата година. Вместо да обяви, че са фалишиви или да не направи коментар, Хиршбърг потвърди автентичността им и стартира маркетинг кампанията на играта по-рано от планираното. Резултатите са впечатляващи - MW3 е най-продаваният развлекателен продукт в историята на човечеството. 

В интервю за Venturebeat главният изпълнителен директор на Activision споделя, че бъдещето на гейминга е в по-близки връзки между франчайзите и геймърите. Според него една игра и цялата вселена около нея е много по-обвързваща от кой да е филм, защото, ако компанията е свършила работата си както трябва, франчайзът става част от живота на потребителя. Той се надява Activision да постигне това с новия си продукт Skylanders, който включва легендарния Спайро и неговата компания от фантастични герои.

Хиршбърг дава за пример Стив Джобс като ръководител, който е успял да превърне Apple в нещо много от добра технологична компания - нейните продукти се имат способността да изграждат по-близка връзка с потребителите. 

 

Тагове:
Още от Play