Дни след анонса на Diablo IV в мрежата изтече интересна информация, разкриваща повече подробности около предстоящата премиера на играта. Тиражирана в социалната мрежа Reddit, тя ни показва мисленето на Blizzard относно начина, по който трябва да изглежда екшън ролевата игра и как ще бъде адаптирана за нуждите на съвременните геймъри.
Според нея Blizzard разглежда Diablo IV като рибут на поредицата. Най-доброто сравнение е с последната God of War игра, която видяхме миналата пролет – комбинация между класическото Diablo 2 и напълно нова Diablo игра, създадена за модерната епоха.
Спечели убийствен 4K OLED телевизор на Philips
Diablo IV ще бъде моделирана като GasS (Game as a Service) заглавие с редовни пачове и допълнително съдържание, както и микротранзакции. Бетата на играта трябва да започне през 2020 г., а завършената версия се очаква през 2021 г.
Играчите ще могат да търгуват помежду си предмети, като засега под въпрос е само дали това ще се отнася и за легендарните "айтъми", за да може да се запази икономиката на играта максимално честна. На един сървър ще може да има стотици играчи, търгуващи помежду си.
В същото време научаваме още, че планираният римейк на Diablo II е бил прекратен, защото компанията осъзнала, че е по-добре да направи пълен рестарт на поредицата и да събере на едно място огромната част от желанията на феновете.
Виж още: Най-успешните технологични продукти, които през 2019 година са с музейна стойност