Светът буквално е полудял по Angry Birds. Студиото зад култовата мобилна игра, Rovio Mobile, обяви, че тя е била свалена над 50 милиона пъти! От тях около 10 милиона са били върху устройства с Android, останалите са за iPhone и iPad. Пак според Rovio Mobile ежедневно 50 милиона потребители я играят за общо 200 милиона минути дневно. Звучи доста впечатляващо, нали? Очакванията са до лятото на 2011 г. играта да реализира 100 милиона сваляния. Ако популярността й продължи да расте с тези темпове, в края на другата година тя най-вероятно ще е една от най-известните и обичани игри на всички времена. Експерти оценяват причините за успеха й като съвкупност от забавен дизайн, интересен и ненатоварващ геймплей, постоянно обновяване с нови нива и функции и... ниска цена. Свалянето на мобилната времегубка струва само 99 цента.
В опит да разшири успеха на Angry Birds догодина производителят ще я пусне за PC, MAC и всички конзоли на пазара. Дори ще се появи и уеб-базирана Facebook версия. Междувременно Rovio Mobile ще пусне и функцията „Bad Piggy Bank”, която ще позволява на играчите вътре в играта да купуват различни екстри. Те ще се таксуват към месечната им телефонна сметка. Компанията обещава да продължи да пуска безплатни ъпдейти (включително с нови нива) на всеки четири седмици.