Всчики знаем, че в YouTube има огромна колекция от клипове на игри, но тази седмица сайтът за видео споделяния предостави някои данни за това какво точно гледат потребителите.

YouTube Gaming разкри своите „Топ 10 на най-налагащите се игри за януари“. За разлика от своя конкурент Twitch, излъчването на игри на живо в сайта на YouTube се отнася по-малко за електронните спортове и повече за предстоящи неиздавани игри. Ето защо версиите на неиздавани игри като Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 и Tom Clancy’s The Division са в началото на класацията.

Геймингът е една от най-добрите видео категории в интернет. Наред с музиката, нищо друго не генерира повече мнения в YouTube от игрите. За пример можем да вземем геймъра PewDiePie, който има над 41 милиона последователи в YouTube, т.е. повече от всеки друг канал в YouTube, независимо дали е игрален или друг тип.

Но докато YouTube доминира при видеата по заявка, свързани с игри, то сайтът изостава много от Twitch, когато става въпрос за живи предавания. Месечно Twitch има повече от 100 милиона активни зрители за излъчваното на живо съдържание. YouTube Gaming все още не може да се конкурира с Twitch, но това е нормално, защото Twitch има години преднина и много сериозен брой верни потребители. Средната възраст на мъжете в Twitch е между 13 и 34, а това е ключов демографски показател, който рекламодателите не могат да подминат просто така.

YouTube Gaming има да извърви дълъг път докато стигне Twitch по брой активни потребители, гледащи живите излъчвания, но слуховете, че гейминг услугата на Google ще „убие“ гейминг услугата на Amazon, бяха силно преувеличени.

 

а

 

Прочетете и това: Марк Зукърбърг иска 5 милиарда Facebook потребители до 2030 г. 

Тагове: