Броят на потребителите, излъчващи съдържание на живо през YouTube за 2017 г., се е увеличил четирикратно.
Според нов доклад на Streamlabs през последните дванадесет месеца YouTube е привлякъл с 373 процента повече месечни активни стриймъри. По този начин видео платформата продължава да диша във врата на Twitch, но в същото време притежаваната от Amazon услуга също се радва на значителен интерес. При нея растежът за 2017 г. е 197 процента.
Към 31 декември 2017 г. в YouTube има над 293 000 активни стриймъри, докато в Twitch те са над 814 000. Без изненада най-стриймваната игра е PlayerUnknown's Battlegrounds, която е навъртяла над 4.2 милиона часа за последните три месеца.
Следващото най-популярно заглавие е League of Legends, което има 3.2 милиона часа, а Fortnite е на трето място с 2.8 милиона часа.