Gillette отпечата рекламно послание върху косъм и така вече може да се бори за рекорда за най-миниатюрна реклама в света. Според компанията това е първата в света реклама върху косъм. Световният лидер в бръснарския бизнес използва услугите на специалисти в областта на електронната микроскопия. За рекламната кампания са използвани косми, обръснати от лицето на възрастен мъж. След това от тях са свалени водата и сапунът, а чистите косъмчета са поставени под електронен микроскоп. Специалистите буквално бомбардират повърхността на всеки косъм с поток йони, за да отпечатат посланието на Gillette. Снимките на посланието също са направени под микроскоп. Височината на отпечатания текст е едва 100 микрона (или една десета от милиметъра). От Gillette са подали заявление да бъдат включени в Книгата на рекордите „Гинес” с миниатюрните си рекламни материали.

 

 

Това обаче не е краят на кампанията. Производителят на самобръсначки и козметика за бръснене е изпратил космите с отпечатаното под микроскоп послание до летища по цял свят. Те са поставени в мъжките тоалетни на аерогарите в комплект с QR код до тях, който може да бъде сканиран и разкрива снимка на рекламното послание в по-голям размер. В случай че се чудите какво се опитват да популяризират от Gillette – това са ножчетата за бръснене Proglide. Текстът върху космите гласи: „Our best work is viewed up close. Proglide, Gillette’s finest blades.” (Нашата най-добра работа се вижда отблизо. Proglide, най-прецизните ножчета на Gillette.)

 

Тагове: