Повече от интересна концепция на Лиъм Фъргюсън, с която той спечели наградата в престижния конкурс VACC. Всъщност това е просто красива фантазия, което, разбира се, не я прави по-малко любопитна като идея.

Машината се задвижва с помощта на вътрешни колела (които все пак са две, но монтирани паралелно едно на друго) и уникален шестфазен неодимово-железен (Nd-Fe) електрически мотор, захранван с водородни горивни клетки.
Теоретичната максимална скорост на Hornet e впечатляваща – до 235 км/ч.
Двете паралелно разположени колела се уравновесяват с помощта на специални жироскопи дори когато мотоциклетът не се движи. Основната им функция обаче е да балансират машината по време на движение.

Hornet тежи около 176 кг, но въпреки това притежава висока маневреност и с лекота може да завие дори на място.

Тагове: