Match Group, компанията зад Match.com, OkCupid, Tinder, PlentyOfFish, Meetic, Twoo, OurTime и FriendScout24, скоро ще излезе на борсата. Най-големият конгломерат в областта на онлайн запознанствата е популярен едновременно както сред зрели и дори възрастни потребители, така и сред тийнедйжърите. За разлика от много свои конкуренти, които губят следващото поколение и постепенно залязват заедно с предишното, Match успешно насочва Tinder към по-младите, докато основните (засега) продукти като Match.com и OKCupid се използват от по-разнообразни демографии.

С първично публично предлагане от цели 450 милиона долара, пазарната оценка на Match е около 3.1 милиарда долара, което е прецедент за индустрията.

Match има 59.6 милиона активни потребители месечно, 4.7 милиона от които плащат. Останалите генерират приходи от рекламно съдържание.

А знаете ли, че Tinder вече показва видео реклами?

Тагове: