Преди известно време главният изпълнителен директор на Lenovo, Ян Янчинг, сподели, че компанията ще започне да предлага смартфоните си в САЩ още в края на 2013 г. и ще разшири пазарното си покритие през 2014 г.
Изглежда това няма да се случи, поне ако вярваме на думите на ръководителя на американското подразделение на Lenovo, Гари Смит. Той твърди, че компанията има нужда от поне две-три години, за да навлезе на американския пазар. Преди това китайците ще се фокусират върху пазарите с афинитет към по-бюджетни решения като Южна Америка и Русия. В момента Lenovo е третият най-голям производител на смартфони в света, макар да дължи почти целия си пазарен дял на китайския пазар.
Според много анализатори компанията е умерена в международната си експанзия, тъй като местният пазар е достатъчно привлекателен и голям. Не е изключено тази година експанзията на китайския гигант да продължи и в България.