Търсачката Bing на Microsoft успешно е блокирала над 5 милиона реклами, свързани с криптовалути, откакто през миналата година бе наложена стриктна забрана за такъв тип маркетинг.
Крайното решение Bing взе, след като платформата бе зарината от съмнителни реклами, промотиращи опасно и подвеждащо съдържание, както и наглед невинни URL адреси, които обаче водят до фишинг, малуеър и др.
„Блокирахме почти 200 хиляди акаунта от Bing Ads, което е два пъти повече спрямо 2017 г. От нашата система бяха премахнати 900 милиона лоши реклами и 300 000 опасни сайта. За сравнение, ако на един човек му трябва дори само една секунда да открие и премахне лоша реклама или сайт, ще са ви необходими 30 години, за да изчистите това съдържание, което ние автоматично премахнахме за една година“, хвалят се от Bing.
Малко над 5 милиона са зловредните реклами на криптовалути. Bing забрани всякакъв тип крипто-свързана реклама през май 2019 г., само няколко месеца след като това направи социалният гигант Facebook. Google също спря да одобрява реклами за дигитални криптоактиви в началото на миналата година, но през октомври облекчи правилата, позволявайки реклами от регулирани криптоборси в Япония и САЩ. Засега не изглежда, че Bing ще последва същия пример, защото търсачката потвърждава непримиримата си позиция спрямо този тип съдържание.