Amazon заяви, че е увеличил инвестициите през 2021 г., за да не допуска фалшиви продукти на сайта си за търговия на дребно, и вижда признаци, че усилията работят, според годишен доклад за защита на търговските марки, публикуван тази седмица.

Компанията е похарчила повече от 900 милиона долара за своите програми за борба с фалшифицирането на стоки и през 2021 г. е наела над 12 000 души, фокусирани върху проблема.  В същото време Amazon заяви, че нейните автоматизирани системи са открили и спрели по-малко опити на недобронамерени профили да създадат магазини на сайта, както и че са засечени значително по-малък брой фалшификати.

Мери Бет Уестморланд, вицепрезидент по технологиите в Amazon, сподели, че нарастващите инвестиции на пари и работна сила от Amazon са необходими. 

„Това, за съжаление, говори за факта, че проблемът с фалшификатите не изчезва“, „това е проблем в цялата индустрия“ - добавя Уестморланд. 

Фалшифицирането тормози електронната търговия от години. Онлайн пазаруването улеснява клиентите да купуват продукти от цял ​​свят и малките предприятия да намерят глобален пазар, но също така помага на фалшификаторите да достигат до милиони потребители. Като най-голямата платформа за електронна търговия в САЩ, Amazon е изправена пред критиките на неефективните методи, които излагат купувачите на потенциално опасни измами и водят до увреждане на бизнеса.

В допълнение към наемането на учени, използващи изкуствен интелект, и натоварени с бързото идентифициране на измамни продукти и съмнителни продавачи, Amazon отговори, като създаде регистър на марките, който установява линия на комуникация с гиганта за електронна търговия и рационализира инструментите за докладване на проблеми. Също така е задействана система за блокиране на обяви, за които се смята, че са фалшификати на други продукти.

Amazon също съди продавачи, за които твърди, че предлагат фалшиви продукти, като поиска от съдилищата да им наложат ограничение за продажби в платформата. През април китайските власти нападнаха склад, съдържащ фалшиви луксозни стоки, след като Amazon и модна къща Salvatore Ferragamo споделиха информация за предполагаемата операция.

Американските законодатели се опитаха да се справят с фалшификатите, но Amazon прие усилията им с недоверие. Компанията одобри версията на Закона за INFORM от Камарата на представителите, последвана от Etsy и eBay, които ще изискват от платформите за електронна търговия да проверяват информацията за продавачите на техните сайтове. Amazon обаче се противопостави на версията на законопроекта в Сената, която би създала риск от съдебни дела, ако компаниите не следват списък с най-добри практики.

Amazon внедри версия за проверка на продавача, изискваща лични или видео сесии с продавачи, които трябва да предоставят документи за самоличност, за да отворят онлайн магазини, които оперират в САЩ, Обединеното кралство, Европейския съюз, Канада и Япония.

Снимка: Unsplash

Виж ощеFortnite Token е криптоизмама

 

Тагове: