Търсенето на носими устройства продължава да расте и в този важен момент Apple натрупа голяма преднина пред своите конкуренти Fitbit и Xiaomi. По данни на IDC важното празнично тримесечие на 2017 г. е доминирано от Apple с 21 процента пазарен дял. Така компанията завършва годината с малко по-малкия, но все така солиден дял от 15.3 процента. Това постижение  е значителна стъпка напред спрямо 2016 г., когато американците изоставаха на 50 процента от Fitbit.  

Възходът се дължи на трeтото поколение Apple Watch и на относително слабите продажби на конкуренцията по празниците.

На второ място за 2017 г. остава Xiaomi с 15.7 милиона продажби, следвана от Fitbit с 15.4 милиона.

Трябва обаче да вземем под внимание, че за разлика от Apple, чиито часовници се продават глобално, цели 80 процента от продажбите на Xiaomi идват от Китай.  

Топ на 5 на най-големите производители на носими джаджи за 2017 г. се допълва Garmin и Fossil.