Apple планира сериозна промяна в начина, по който клиентите купуват хардуерни продукти, започвайки още по-късно тази година с iPhone. Според нов доклад на Bloomberg Apple планира да позволи на потребителите да купуват хардуер за iPhone и iPad „подобно на плащането на месечна такса за приложение“.

Новата програма е описана като „най-големия тласък на Apple досега към автоматично повтарящи се продажби“.

Понастоящем Apple позволява на клиентите да финансират почти всяка покупка на хардуер (в Съединените щати), използвайки своя продукт Apple Card. Компанията също така управлява програмата за надграждане на iPhone в партньорство със Citizens Bank. Програмата за ъпгрейд на iPhone позволява на клиентите да получават нов iPhone на всеки 12 месеца.

Тази нова услуга за абонамент за хардуер може да стартира веднага по-късно тази година, като в доклада се казва, че се очаква „до края на 2022 г. или през 2023 г.“.

Услугата ще бъде най-големият опит на Apple досега към автоматично повтарящи се продажби, позволявайки на потребителите да се абонират за хардуер за първи път вместо само за цифрови услуги. Но проектът все още е в процес на разработка, казват хора, поискали да не се идентифицират, тъй като инициативата все още не е обявена, съобщава Bloomberg News.

Тази нова услуга за абонамент за хардуер може да се свърже с пакетите Apple One и AppleCare. В момента AppleCare и Apple One съществуват независимо един от друг. Потребителите обаче получават AppleCare, когато закупите iPhone чрез програмата за надграждане на iPhone.

Програмата ще се различава от програмата на вноски по това, че месечната такса няма да е цената на устройството, разделена на 12 или 24 месеца. По-скоро това ще бъде месечна такса, която все още не е определена, която зависи от това, кое устройство избере потребителят.

Компанията обсъди възможността на потребителите на програмата да сменят устройствата си за нови модели, когато излезе нов хардуер. По традиция гигантът пуска нови версии на основните си устройства, включително iPhone, iPad и Apple Watch, веднъж годишно.

Все още чакаме повече подробности за това, как точно ще работи това. Изглежда, че Apple може да планира да се откаже от Citizens One и да внесе опит в програмата за надграждане на iPhone. Правейки това, гигантът може също да го разшири до други продукти, включително iPad, Mac и Apple Watch.

Какво мислите за предполагаемите планове на Apple за тази услуга за абонамент за хардуер? Бихте ли плащали месечна такса за обслужване за достъп до нов хардуер за iPhone и iPad?

Снимка: Pikrepo

Виж още: Изкуствен интелект ще разпознава дали сте болни от COVID-19 според кашлицата ви

 

Тагове: