Apple може да се присъедини към компании като Sony, Microsoft, Nintendo и EA със стартирането на собствена услуга, предлагаща абонамент за игри. През изминалите няколко месеца гигантът вече е започнал преговори с разработчици за подобна опция.

Потенциалната ценова листа, списъкът на игрите и платформата (-ите), върху които ще работи услугата, са неясни. Проектът е в ранен етап на развитие и Apple в крайна сметка може да реши да се откаже от плановете. Докладът също така твърди, че Apple е говорила с разработчиците да приеме ролята на издател за техните игри, поемайки отговорност за дистрибуцията и маркетинга за определени заглавия.

Макар че трябва да третирате този доклад като слух, докато не се появят конкретни подробности, зад тази идея определено има някаква логика, предвид продажбите на развлекателен софтуер през App Store-а на iOS, а и самата Apple има далечен опис с издаването на конзолата Apple Pippin. Не на последно място на CES 2019 редица производители на телевизори разкриха, че техните системи ще работят с AirPlay 2, тъй като Apple се стреми да улесни хората да гледат предавания от предстоящата услуга за видео стрийминг на големите си екрани, без да притежават Apple TV. Също така се планира дебютирането на абонаментна услуга за новини и списания тази година.

Имайки предвид колко са различните компании, които се борят, за да станат "Netflix на игрите", слуховете за Apple ще разтърсят индустрията. Игрите са бързо разрастващ се пазар, който би имало смисъл за Apple да се стреми, тъй като компанията търси по-разнообразни потоци от приходи извън хардуера. Продажбите на iPhone се забавят (макар че Apple няма да посочи точните числа в доклада си за печалбите тази седмица), докато услугите отчитат все по-голям дял от приходите на Apple.

Обновете вашия Windows и Office със специалните оферти на GoodOffer24

---

Спечели Samsung Galaxy Note 9 в новата инициатива на Go Guide - Go Guide Awards

Тагове: