Шлемът за виртуална и добавена реалност на Apple, който ще отвори нови канали за комуникация, мултимедия и гейминг, може да бъде на пазара по-рано, отколкото предполагаме. Въпреки че конкретната дата все още не е известна, приблизителната времева рамка постепенно се изяснява.
Според анализатора на тема Apple Минг-чи Куо шлемът трябва да излезе в края на 2022 г., след като първоначално е бил предвиден за средата на следващата година. Проблеми по веригата с доставки обаче са наложили забавяне в масовото производство и сега Apple се прицелва в последното тримесечие на 2022 г. Това е периодът между 1 октомври и 31 декември, което означава, че продуктът може да дойде само след скромните десет месеца.
Възможно е Apple да предложи за пръв път поглед към шлема още на своята конференция WWDC през следващия юли. Това ще даде на разработчиците достатъчно време, за да подготвят приложенията си навреме за премиерата. Последната информация е, че проектът наближава финалната си фаза и пътят му на разработка преди премиерата съответства на този на Apple Watch преди няколко години.
Очаква се, шлемът да има олекотен дизайн, два 4К microLED дисплея, 15 оптична модула, два главни процесора, следене на погледа и управление с жестове – всичко това на цена около 3000 долара.
Снимка: Antonio De Rosa/MyPortfolio
Виж още: Първите в света живи роботи вече могат да се възпроизвеждат. Време за паника? (ВИДЕО)