Гари Олдман. Чудесен актьор, който със сигурност е подходящ да рекламира един чудесен смартфон (Вижте "HTC One (M8) e тук в целия си блясък"). Разбира се, много харесваме Робърт Дауни Джуниър, който също е рекламно лице на HTC, но Олдъм е повече от подходящ за новата стилна реклама. Стилна, ако може повтарянето на „Дрън-дрън“ (Blah-Blah) да се определи като такова. Е, всичко останало може.

 

От тайванския производител са прибегнали към нова стратегия, чрез която да рекламират новия HTC One известен още с модела си – M8. Това се получава, когато пуснеш два смартфона с едно и също име - нужно е пояснение. Вместо да видим фронтален кадър на флагмана, клипът започва със самия Олдман и неговия приятен британски акцент. След поредица от „Дрън-дрън“, актьорът обяснява „Няма значение какво ще кажа аз. Новият HTC One е създаден за хора, които сами формират мнението си. Давайте, попитайте интернет“.


 

Явно Олдман иска хората да формират своето мнение от мнението на други? Но не и от HTC. Рекламата има спокойна и приятна атмосфера – сякаш компанията не е искала да прекрачи определена граница. Искала е да не насилва нещата твърде много...е, само е платила (предполагаме сериозна сума) на световно известен актьор, който да демонстрира това спокойствие.

 

Нормално е рекламата да подканва към справка с интернет, тъй като М8 получава високи оценки от чуждите медии, а скоро се надяваме, че и ние ще успеем да сложим ръчички върху някоя тестова бройка. Да, новата реклама няма да породи шума, който правят забавните клипове, но ни допадна като идея, а и със сигурност ще погъделичка самочувствието на потребителите. В YouTube се появи и по-дълга версия, в която Олдман има повече реплики:


 

Разбрахте ли, че BlinkFeed и Zoe идват и за други Android телефони, а старият One със Sense 6.0 през май?

Тагове: