Logitech отрече съобщенията, че компанията работи върху "вечна мишка", която може да се предлага с абонаментна такса за редовни актуализации на софтуера, след като коментарите на нейния главен изпълнителен директор, в които се предполага, че компанията може да представи такъв продукт в бъдеще, получиха незабавен негативен отзвук.
"Нямаме планове за абонаментна мишка", заяви ръководителят на комуникациите на Logitech Никол Кениън в изявление, предоставено на няколко медийни публикации. Кениън отговори на съобщения, основани на коментари, направени от ръководителя на Logitech Ханеке Фабер в подкаста Decoder на The Verge с Нилай Пател.
По време на подкаста Фабер заяви, че екипът на иновационния център на Logitech в Ирландия ѝ е показал "вечна мишка", която е проектирана да се използва в продължение на много години. Тя е "малко по-тежка" от стандартната мишка и има "страхотен софтуер и услуги", които се актуализират постоянно.
Пател попита Фабер дали може да си представи "абонаментна мишка", на което тя отговори "вероятно". Фабер обясни, че на клиентите "никога повече няма да им се налага да се притесняват за мишките си", което е подобно на услугите за видеоконференции на Logitech.
На въпроса дали Logitech има някакъв друг модел за монетизация освен абонаментните такси или рекламата, Фабер отговори, че няма и че е "заинтригувана" от мишка за вечни времена, която има съпътстващ бизнес модел около софтуерните актуализации.
Кениън се опита да омаловажи коментарите, като заяви: "Споменатата мишка не е действителен или планиран продукт, а надникване в провокативното вътрешно мислене за бъдещите възможности за по-устойчива потребителска електроника".
Снимка: Unsplash