Snapchat е подала патентна заявка за рекламна система, която може да разпознава обектите, които заснемат потребителите. Това е визуален еквивалент на закупуването на рекламно пространство на базата на ключови думи в Google Search, но вместо да се търсят текстови данни като "слушалки" или "обувки", системата на Snapchat ще търси самите обекти. Заявката за патент на Snapchat е подадена през януари миналата година и е публикувана от патентното ведомство на САЩ по-рано този месец.

В заявката за патент Snapchat описва как разпознаването на обекти може да осигури завладяващ начин за потребителите да персонализират, надградят и подсилят техните Snap-ове.

Системата може да позволи на компаниите да се конкурират за закупуване на правата за някои обекти. За рекламодателите, разпознаването на обекти ще означава повече възможности за продаване на реклами.

Но тази заявка за патент, разбира се, е просто заявка за патент и не отразява непременно конкретни планове на Snapchat.

Snapchat има за цел драстично да повиши приходите си, като през 2017г. компанията иска да достигне приходи от един милиард щатски долара. За сравнение през 2015 г. компанията има едва 59 милиона долара приходи. Спонсорираните филтри на базата на разпознаване на обекти може само да помогне на компанията да достигне тази цел.

 

Източник: The Verge


Прочетете и това: Google не се е отказала да създава собствени очила за виртуална реалност