Spotify продължава с положителното развитие на бизнеса си и последните резултати на стрийминг платформата го доказват. За Q3 2018 компанията е увеличила своите абонати от 101 на 109 милиона като платените са станали от 83 на 87 милиона души. Този висок потребителски интерес все още не води до реална печалба, но загубите са многократно по-ниски – от 102 милиона долара през Q2 до само 6.8 милиона сега.

В резултат Spotify се чувства доста положително настроена за бъдещето, отбелязвайки още, че броят на хората отказващи се от платформата също е намалял. Spotify потвърди още, че партньорствата ѝ с Hulu и Showtime също вървят добре.

По последни данни, над 67 хиляди изпълнители са качили свое съдържание в рамките на новата система за инди музиканти, която им позволява сами да добавят песни за плейлисти.

Spotify се надява, че до края на годината вече ще има 206 милиона потребители. Печалбите все още ще бъдат скромни особено като се има предвид, че компанията дава безплатно Google Home Mini колонки на всичките си абонати със семейни планове. Но знаците определено сочат в положителна посока.

Тагове: