Spotify всъщност отчита ръст след появата на конкурентната услуга Apple Music през юни 2015 г. Това заяви вицепрезидентът на компанията пред Ройтерс. 

"След старта на Apple Music ние се развиваме още по-бързо и привличаме още повече потребители от преди", каза Джонатан Фостър. Spotify вече има почти 100 млн. потребители, като около 30 млн. от тях са абонирани за платения премиум абонамент. 

В същото време Apple има 13 млн. платени потребители, което е добро постижение, имайки предвид, че услугата е стартирала преди по-малко от година. Apple Music не предлага безплатен абонамент, като изключим тримесечния тестов период и радиото Beats 1. Предложението на Тим Кук обаче е достъпно в над 100 страни, докато Spotify се предлага в 60. 

Фостър коментира, че не е важно кой на кого краде потребителите, както и че 100 млн. не трябва да е таван, защото музикалният бизнес е "труден бизнес". 

Прочетете: Може ли Google Play Music да е конкурент на Spotify?