Toshiba Europe представи мащабен паневропейски проект, наречен Make IT work, за бизнес партньори и потребители, насочен към корпорациите и средноголемите предприятия. Кампанията Make IT work ще има ролята на чадър по отношение на комуникацията на цялостното бизнес портфолио на компанията, която е подчинена на стремежа на Toshiba да предостави работещи решения за бизнеса. Проектът също така ще съпътства представянето на новите бизнес устройства на японската компания в цяла Европа.

Концепцията на Make IT work има за цел да демонстрира активната позиция на Toshiba за подкрепа на нарастващите изисквания на съвременната професионална среда както чрез разнообразната си гама от B2B решения, така и чрез предоставянето на компетентна и експертна подкрепа за своите партньори и потребители.

Новата бизнес линия на Toshiba е най-богатата до този момент и се състои от 12 нови платформи, включително четири премиум лаптоп и хибридни устройства – Tecra A40-C, Portégé Z30-C, Tecra Z40-C и Portégé Z20t-C, всяко от които отговаря на ключовите изисквания на компанията за сигурност, надеждност, свързаност и лесно управление. Те разполагат с новото 6-о поколение процесори Intel® Core™ за оптимална производителност в комбинация с Windows 10 за максимално дълъг живот на батерията.

 

Джордж Борхес, директор B2B маркетинг за Toshiba Europe, коментира: “Динамичният тренд в технологичните иновации предоставя на бизнеса невероятни възможности за оптимизация на всички свои процеси. Но предизвикателството за компаниите, най-вече в нишата на средноголемите и големите корпорации, е внедряването на тези повишаващи ефективността технологии по начин, който гарантира, че те са едновременно сигурни и надеждни за работните процеси. Това стои в основата на нашата кампания Make IT work, която е идеалната платформа, чрез която да покажем на бизнеса, че сме тук, за да помагаме на своите партньори да възприемат по-работещи и интелигентни ИТ стратегии във всеки един етап от работните процеси.”

“Също така сме изключително горди от нашите нови бизнес устройства. Те въплъщават ненадмината сигурност, надеждност и възможност за управление в комбинация с разумно ценообразуване, което предоставя висока възвращаемост на инвестициите”, допълва Борхес.

 

Toshiba предлага богата гама от B2B решения отвъд своите хардуерни устройства, включително Toshiba Cloud Client Manager (TCCM), който позволява на компаниите да управляват лесно своите крайни устройства чрез решения за цялостен мениджмънт на всички активи и пълна гама инструменти, които осигуряват ефикасност и съвместимост на устройствата.

Стартът на кампанията Make IT work, който е подкрепен от инвестиция от над 1 милион евро, затвърждава ангажимента на Toshiba към средния и големия бизнес, продължавайки традицията на предходни инициативи като “Бъдете модерни с Toshiba” и “Toshiba означава бизнес’“, които отбелязаха значителен успех в сектора на малките и средните предприятия.

Проектът Make IT work ще бъде подкрепен от PR и маркетингова кампания, включваща директен мейлинг, продуктови видеа, уеб банери и специален микросайт.

 

Прочетете и това: HTC обяви събитие за 12 април, очакваме новия HTC 10