Нов слух от Холивуд гласи, че предстоящият екшън с чудовища Godzilla vs. Kong, който се снима от Legendary и Warner Bros., най-вероятно ще замени премиерата ѝ на големия екран с такава по НВО Мах.

Големият губещ в случая е Netflix, защото офертата на стрийминг лидера от над 200 милиона долара за филма е била отхвърлена от Warner Bros. Вместо това холивудското студио, което има 25 процента дял във филма, преговаря с Legendary, което държи другите 75 процента, за това лентата да дебютира директно в НВО Мах. Както се досещате, разбира се, тази платформа е собственост именно на Warner Bros. Така новата лента може да стане вторият филм на Warner Bros., с който студиото ще експериментира директно в стрийминг формат след Wonderwoman 1984.

Засега Warner Bros. не потвърждава слуховете и поддържа версията, че лентата ще дебютира на 21 май 2021 г. по кината, както е предвидено по план.

Преди това Godzilla и Kong: Skull Island изкараха съответно 524 и 566 милиона долара, докато Godzilla: King of the Monsters бе по-неубедителен с 386 милиона долара. 26 процента от всички печалби на трилогията обаче идват от Китай. 

Снимка: Warner

Виж още: DxOMark похвали камерата на Google Pixel 5

 

Тагове:
Още от Social