Дори много месеци след началото на коронавирус пандемията филмовите студиа и кината продължават да обмислят премиери на големи хитове, като Wonder Woman 1984 все още е насрочен за тази Коледа. Имайки предвид, че броят на заразените в САЩ расте драматично, не се знае дали тази премиера ще бъде спазена и изглежда съвсем логично, че Warner Bros. вече преговаря за нова премиерна стратегия.
Изглежда, че гигантът възнамерява да пусне Wonder Woman 1984 по кината там, където е възможно, а само седмица или две по-късно да предложи филма в каталога на стрийминг платформата НВО Мах, която също притежава. Въпреки че кино веригите вече се съгласиха на много къси срокове на ексклузивност – новата сделка на AMC с Universal предвижда гратисен период само от 17 дни в някои случаи, – осигуряването на почти незабавен достъп до Wonder Woman 1984 през абонаментната платформа ще бъде голяма крачка напред в тази стратегия. Честно казано, НВО със сигурност търси голям хит, а кината се нуждаят от пари, за да не фалират, така че Warner просто може да им плати.
Такова развитие с Wonder Woman 1984 няма да бъде прецедент. Вече видяхме как Disney пусна Hamilton, Mulan и анимацията Soul направо в Disney+ и е нормално другите студиа да подкрепят своите стрийминг платформи. Очевидно е, че при силно свит боксофис привличането на нови абонати изглежда по-смислено от търсенето на малка печалба.
Снимка: Warner Bros. Entertainment Inc.
Виж още: Изкуствен интелект ще разпознава дали сте болни от COVID-19 според кашлицата ви