Всички обичаме пица. Но докато някои се придържат към класическите видове, други обичат да експериментират. Pizza Hut откриха начин да разнообразят предложенията си посредством... ами изкуствен интелект. И ако вече сте се притеснили дали ще успеете да си гарантирате поне "Маргарита" след теста им, може да се успокоите. Технологията разчита на нещо доста нестандартно, а именно прогнозата за времето. Все още не е ясно дали по-високи температури навън ще рефлектират в чили сос, или облачно и дъждовно време ще е прогнозата за допълнителен топинг.

Според Tristan Burns - глобален ръководител в Pizza Hut Digital Ventures, алгоритъмът ще "изведе подходящите препоръки за продукти". Нововъведението не е изненада: компанията майка Yum!, към която освен Pizza Hut принадлежат KFC, Taco Bell и WingStreet, обяви по-рано тази година, че придобива AI платформата за алгоритмичен анализ Kvantum. Ходът е дори позакъснял: през 2019 година McDonald's похарчихa 300 милиона долара за стартиране на Dynamic Yield Ltd, която да адаптира менюто според часовата зона и региона. През същата година McDonald's придоби и стартиращата компания Apprente, чиято дейност се съсредоточава върху технология за гласово разпознаване. Целта според McDonald's е тя "да позволи по-бързо, по-просто и по-точно приемане на поръчки в Drive Thru с бъдещ потенциал за включване в мобилни поръчки и павилиони". С толкова много технологии във веригите за бързо хранене ще стане почти невъзможно да чуем And then?, подобно на героя на Ащън Къчър в Dude, Where is my car?.

Снимки: Unsplash

Виж още: Най-голямата социална мрежа за лекари се оказа развъдник на COVID конспирации