Facebook продължава да е под лупата след скандалите покрай разкритията за компанията Cambridge Analytica. Очевидно последиците тепърва предстоят и е възможно освен доверието на инвеститорите си, социалната платформа да изгуби и това на рекламодателите си: стана ясно, че Mozilla  са изтеглили рекламите си от Facebook. Те обясниха в блог пост, че решението е дошло покрай разкритията за Cambridge Analytica, което ги е накарало да се вгледат по-добре в настройките за сигурност на Facebook, с оглед на факта, че „подкрепяме платформата с плащанията си за реклама“. Те добавят, че се опасяват от излагане на личните данни на достъп до трети страни, които биха могли да злоупотребят с нея и за момента ще спрат да рекламират на платформата. И че биха обмислили да се завърнат само, ако видят реално взети мерки от страна на Facebook   по отношение на достъпа до лични данни от страна на трети страни (разработчици).

Въпреки, че Mozilla са първата по-сериозна компания, която прави този ход, много други също обмислят да спрат рекламите си във Facebook. Една от другите компании е ISBA (Incorporated Society of British Advertisers) oт Великобритания, която скоро ще се срещне с представители на Facebook, за да разбере повече подробности за случилото се, а според The Times, ISBA изобщо не смятат, че предоставената до момента официална информация от Facebook е задоволителна. В същото време, Nordea, най-голямата банка в норвежкия регион, съобщи, че за момента няма да купува повече акции на Facebook.