В официално съобщение от Twitter стана ясно, че между 27. октомври и 1. ноември потребителите на социалната услуга са публикували повече от 20 милиона тиута, съдържащи думите “ураган”, “Санди” или хаштагове със същите думи. 30 пъти са се увеличили споменаванията на Червения кръст, а думата “donate” (дарявам) е била използвана най-много за последните 180 дни. Изразът “дарявам кръв“ пък е достигнал най-високите нива на ползване за последната година.
Използването на Twitter от мобилни устройства се е увеличило двойно на 29. октомври. Анализатори обясняват този бум на използване на услугата с големите информационни потоци, до които тя дава достъп. В екстремни ситуации Twitter е един от най-лесните и удобни начини за получаване на сведения за обстановката както на национално, така и на локално ниво. По време на урагана Санди услугата предлагаше комбинация от ъпдейти както на големите информационни медии, така и на хора, пряко засегнати от бедствието.