CEO-то на Huawei Ричард Ю анонсира нова обща стратегия за устройствата на Huawei и Honor. Въпросната е базирана на постигането на стратегически цели от 2012 година, повечето от които към днешна дата са успешно постигнати.

Не е тайна за никого, че Huawei желае страстно да бъде най-големият производител на смартфони в световен мащаб. Целите пред Honor са да бъдат четвъртият най-голям смартфон бранд в света и втори на териториите на Китай.

Екипите на Huawei и Honor ще работят в близко сътрудничество за създаването на иновативни технологии в бъдеще и ще си сътрудничат при дистрибуцията на своите продукти.

Потребителското подразделение в момента е най-голямото в Huawei, като в рамките на предходната година то изпревари това за мрежово оборудване с продажби в размер на 52 милиарда долара или увеличение с 45.1 процента спрямо 2017 година.

Растежът при Honor е дори още по-впечатляващ – скок от 170 процента спрямо предходната година и втори бранд по отношение на продажби онлайн в световен мащаб според IDC.

Нататък Huawei ще представи първото си 5G устройство по-късно през годината, което в комбинация с „гъвкавия“ Mate X ще бъде съществен елемент за мрежовия (5G) бизнес на китайската компания.

Един уикенд в компанията на Honor 10 Lite

Тагове: