Студиото на модната дизайнерка Даян фон Фюрстенберг, DVF, си сътрудничи с Google в създаването на нова гама интерактивни очила. Първите Google Glass, проектирани от компания извън Google, имат пет нови рамки и осем нюанса в два стила. Те ще бъдат пуснати в продажба от 23 юни и ще бъдат на разположение чрез онлайн магазина Net-A-Porter и чрез самите Google. Проектираните от DVF очила с диоптрични лещи ще струват 1725 щатски долара, докато слънчевите очила Фон Фюрстенберг плюс Glass ще струват 1620 долара.
От Google полагат усилия да направят интерактивните си очила по-приятни за носене и, разбира се, по модерни, за да предпочетат повече хора да инвестират в тях. Гамата на DVF е добър опит в тази посока, но само времето ще покаже дали това ще се хареса на потребителите.
А на вас допадат ли ви?
Виж още: Metaio превръща физическия ни свят в интерактивно сензорно поле