Последната рекламна кампания на Facebook разчита изцяло на емоционални послания - практика, която далеч не е рядкост в технологичния бизнес. Спотовете са посветени на различни теми, но се базират на една и съща основна идея – връзката между хората и положителните емоции, свързани с нея.
В първия клип тази тема е разгледана през призмата на поканата за приятелство, която според Facebook води до много повече от елементарна връзка в дигиталното пространство. Вторият спот от новата кампания е за проекта Internet.org и също залага на емоционално послание. В него виждаме как хората от развиващите се страни могат да постигнат много повече, ако са свързани към мрежата. Internet.org е проект на Facebook, който се състои в осигуряването на безплатен достъп до интернет на хора, живеещи в развиващи се страни. Кампанията обаче не е толкова безкористна, колкото изглежда – наистина безплатен е само достъпът до Facebook и няколко подбрани от екипа на услугата сайта. Останалата част от мрежата остава недостъпна, освен ако потребителите не платят такса.
Знаете ли, че вече можете да изберете кой ще управлява Facebook профила ви след смъртта ви?