Британската верига супермаркети Sainsbury смени хартиените етикети в един от магазините си в Лондон с малки E Ink дисплеи. Основните предимства на това решение са значително по-ниските разходи за хартия и възможността за бърза промяна на цени. За разлика от стандартните хартиени етикети, които трябва да бъдат сменяни ръчно при всеки нов продукт, промоция или променена цена, дисплеите са свързани с базата данни на магазина и се ъпдейтват автоматично. Sainsbury определено гледа в бъдещето – освен футуристичните етикети веригата има услуга за стрийминг на видео и мобилно приложение. Последното ви позволява да изберете и платите покупките си, без да минавате през касата, и ви дава подробна навигация във вътрешността на магазина.
Използването на E Ink дисплеи вместо етикети не е нова практика – първите подобни устройства бяха представени от Sharp през 2007 г., а британската верига Tesco тества използването им през 2013 г.
А знаете ли, че Калифорния е първият щат, който ще забрани найлоновите торбички?