Tesla са получили почти 150 000 поръчки за новия си пикап, похвали се шефът на компанията Илон Мъск, и то въпреки неприятния гаф на премиерата при представянето му. Мъск излезе на сцената, след като прозорците на Cybertruck се счупиха по време на демонстрация, която трябваше да покаже тяхната издръжливост.

Провалът при представянето не мина без последствия – акциите на Tesla паднаха с 6.1% след събитието в четвъртък, компанията си спечели и немалко негативни отзиви.

Със своя подчертан ъгловат дизайн електрическият камион беше посрещнат радушно, но и с учудване. Още в събота обаче Мъск пусна туит, в който потвърди за 146 хиляди заявки за Cybertruck. Всичко това „без реклама и без платена подкрепа“ за камиона, казава той. Засега няма дата за пускането на Cybertruck, но анализаторите заявиха, че това няма да стане преди края на 2021 г.

За сравнение при първия ден след анонса си Tesla Model 3 имаше цели 232 000 депозита.  Въпреки това разликата не е толкова голяма, защото Tesla Model 3 се рекламираше като относително достъпна и универсална кола, докато Tesla Cybertruck е по-скъп и по-специфичен модел. Освен това депозитът за Tesla Model 3 беше 1000 долара, а този за Tesla Cybertruck е само 100 долара.

Важно е да почертаем, че това са само депозити, а не абсолютно намерение за покупката на джипа. Преди време Tesla всъщност върна значителна част от депозитите за Model 3 на хора, които се отказаха. Много може да се промени до края на 2021 г., когато очакваме Tesla Сybertruck, и няма да се изненадаме, ако част от тези 146 000 души също се откажат.

Вижте още: Tesla Cybertruck: толкова е грозен. И колко го харесваме? (СНИМКИ)