През 2019 г. при растящ пазар на нови автомобили (+8,6%) марката Dacia регистрира 5451 автомобила (+16,8%), което се равнява на пазарен дял от 12.48% в България.
След лансирането на изцяло обновената Dacia Duster през февруари 2018 моделът бележи рекорд след рекорд. През 2018 открояващият се SUV автомобил реализира продажби от над 1000 автомобила и бележи ръст от над 15% спрямо предходната година. През 2019 Duster продължава да жъне безпрецедентен успех с над 1800 продадени автомобила и ръст от 65% спрямо 2018. Dacia Dokker запазва стабилна позиция с над 2000 продадени автомобила, следван от Sandero и Logan MCV.
През 2019 марката организира десети юбилейни издания както на „Dacia пикник“, така и на Duster Adventure Club в България. Dacia пикник – семейно събитие сред природата за клиенти и фенове на марката, продължава да привлича стотици хора от цялата страна, а броят на членовете на Duster Adventure Club, линия офроуд събития за майсторско шофиране за собственици на Dacia Duster, достигна над 500 души.
Вижте още: CES2020: Предното стъкло е най-умната част в колата на BMW