Данните от киносалоните са тук и те не изглеждат добре за новия Assassin’s Creed филм.

Адаптацията на популярното екшън приключение от Fox и Ubisoft отчете доста слаб дебют в Съединените щати. С гигантски бюджет от 125 милиона долара, в който дори не влизат парите за реклама, продукцията наистина трябваше да има успешна премиера, за да си върне парите. Очевидно е обаче, че това няма да стане на домашния пазар.

За първите си шест дни по кината филмът изкара едва 22.5 милиона долара и получи доста негативни ревюта. За сравнение Rogue One: A Star Wars Story донесе 96.1 милиона долара за четири дни, а анимационната комедия Sing дебютира със 76.7 милиона долара за шест дни.

За да покрие разходите, Fox ще се надява на успех в чужбина, което технически не е невъзможно. По-рано тази година филмът по Warcraft също се представи много зле у дома, но благодарение на голям интерес в Китай си върна парите, припомня Variety.

Виж още: Game of Thrones e най-пиратстваният тв сериал за 2016 г.