През май стана ясно, че Mozilla (име, което познаваме по-добре от комбинацията му с Firefox) придоби Fakespot: стартъп, който помага на потребителите да разпознават фалшиви новини и отзиви в Amazon, Yelp, TripAdvisor, Walmart и eBay, като се използва скала от A до F. 
Според MS Power User проверката на ревюта на Fakespot е планирана да бъде пусната във Firefox версия 120 за настолни компютри и Android на 21 ноември 2023 г. 


Това е ужасна новина за хората, които планират да използват технологии за изкуствен интелект, особено инструменти за генеративен изкуствен интелект като ChatGPT, за да оставят ревюта на продукти. Fakespot може да направи тази задача много по-трудна, като използва собствения си изкуствен интелект, за да открива фалшивите отзиви за продукти. 
Основателят на Fakespot Сауд Халифа заяви пред Axios по време на придобиването, че отзивите са важни за онлайн пазаруването, защото "не можете да докоснете продукта", каза той. "Наистина се нуждаете от ревютата." 
"[Fakespot] използва усъвършенствана система за изкуствен интелект (AI) и машинно обучение (ML), за да открива модели и прилики между отзивите, за да отбелязва тези, които е най-вероятно да са измамни", заяви продуктовият ръководител на Mozilla Стив Тейшейра в съобщение за пресата относно покупката. "С помощта на Fakespot купувачът може бързо да види къде измамните отзиви може изкуствено да завишават класирането на продукта в търсачките. Тъй като Mozilla продължава да разширява работата си в областта на етичния изкуствен интелект и отговорната реклама, Fakespot е естествено решение."

Снимки: Unsplash

Виж още: Microsoft Edge вече не е вторият най-популярен браузър за настолни компютри в света

Тагове: