Мобилното приложение Angry Birds, което е изтеглено повече от 4.5 милиарда пъти в световен мащаб, вече е налично и в AppGallery, за да предостави на увеличаващите се потребителите на Huawei възможността да се насладят на популярнaта игра.
Докато Angry Birds е широко призната като играта, утвърдила мобилните устройства като важна гейминг платформа, Angry Birds 2 е тази, която се грижи за популярността на марката, предоставяйки класически екшън и истинско Angry Birds изживяване от следващо ниво.
Освен да играят играта, потребителите на Huawei скоро ще могат и да персонализират телефоните си с помощта на Huawei Themes и посветените на Angry Birds 2 дизайни, а притежателите на смарт часовници или фитнес гривни ще могат да изтеглят специални Angry Birds 2 циферблати.
Huawei подкрепя играта, помагайки на потребителите да изпитат истинско удоволствие от нея и да си взаимодействат с Angry Birds извън AppGallery, което улеснява навлизането в духа на играта през множество канали и устройства. Освен това играчите от Европа, ще могат да получат 50% кешбек при първата трансакция по време на игра и 20% при други.
“Много сме развълнувани, че Angry Birds 2 ще бъде достъпна за милиони нови потребители по целия свят благодарение на партньорството ни с AppGallery”, заяви Мийка Линдгрен, вицепрезидент Бизнес развитие в Rovio. “Мисията на Rovio е да създава радост и винаги сме щастливи, когато нашите игри, които създаваме достигат до нови потребители. Надявам се много нови играчи да се впуснат в забавлението, наречено Angry Birds, използвайки всички фантастични опции за игра, които предоставяме на тяхно разположение.”
“Всички обичат Angry Birds, всеки я е играл в определен момент, това е може би една от най-емблематичните игри. Щастливи сме за потребителите на Huawei и се радваме да видим една от най-добрите игри в AppGallery. Освен това сме развълнувани да работим с Rovio и сме благодарни за тяхното доверие и съдействие. Ние се ангажираме да подкрепяме и работим с разработчици на приложения, за да предложим на нашите потребители игрите, които искат да играят”, заяви Дерек Ю, вицепрезидент на Huawei за Централна и Източна Европа в Huawei Consumer Business Group.
Като един от най-бързоразвиващите се магазини за приложения в световен мащаб AppGallery се стреми да си партнира с водещи марки и разработчици на игри като Rovio, чиито игри привличат най-голяма аудитория. Това позволява на магазина за приложения да предлага вълнуващо, предизвикателно и забавно съдържание, свързвайки потребителите с игрите, които те най-много искат да играят, а разработчиците с нов и неизползван досега пазар.
Гейминг категорията е начело в разширяващото се портфолио на AppGallery с 500% повече игри, които са достъпни в момента в сравнение с изминалата година. Компанията също така създаде и специален раздел, който беше представен заедно с новия дизайн на магазина за приложения по-рано тази година. Функцията позволява на потребителите лесно да намират игри и съдържание, специфично за техните интереси.
Като част от развитието на своята екосистема Huawei работи в тясно сътрудничество с над 4 милиона регистрирани разработчици, за да предоставя на своите потребители ново съдържание в платформата с над 134 000 приложения, интегрирани с HMS - собствената платформа за мобилни услуги на Huawei.
Angry Birds 2 вече е достъпна за теглене по цял свят, за повече информация моля, посетете https://consumer.huawei.com/bg/mobileservices/appgallery/
Снимки: Huawei