Доклад на британската международна интернет-базирана фирма за проучване на пазара и анализ на данни YouGov твърди, че Samsung Electronics заема челна позиция в списъка на най-добрите класации на марки в световен мащаб.

Южнокорейската компания успя да детронира Google и да спечели признание като най-добрата глобална марка през 2022 г. Преди това беше класирана на второ място в глобалната класация за най-добра марка след Google и на четвърто през 2020 г.

Докладът на YouGov за глобалната класация на най-добрите марки за 2022 г. се основава на резултати, взети от YouGov BrandIndex. Това е мярка за цялостното здраве на марката, която се изчислява, като се вземе средната стойност на следните фактори:

+впечатление
+качество
+удовлетворение
+репутация
+стойност

Сред списъка от 380 марки на 38 пазара, включително Съединените щати, Великобритания, Китай, Индия и Южна Корея, Samsung събра 127 точки, за да оглави списъка.

По-специално докладът разкрива, че Samsung оглавява класацията в оценките на страни като Ирландия, Южна Корея, Холандия и Виетнам и се изплъзва на второ място във Франция, Пакистан, Филипините и Обединеното кралство.

Освен Samsung и Google, YouTube, продукт на Google, събра 85 точки, за да се класира на трето място, а Netflix изостава след него с 59 точки.

Снимка: Unsplash

Виж още: Snapdragon 8 Gen 2 във флагманите на Samsung ще има овърклокнато GPU