Twitter се превърна в първата социална медийна платформа, която позволява на компаниите за канабис да продават своите марки в Съединените щати.
По-рано Twitter разреши рекламиране на продукти със CBD, получени от коноп. Други социални медийни компании като Facebook, Instagram и TikTok следват „политика за забрана на рекламирането на канабис“, тъй като „тревата“ остава незаконна на федерално ниво.
Въпреки това 37 американски щата са легализирали програми за медицинска марихуана. Само два щата – Айдахо и Небраска – не позволяват никаква легална употреба на марихуана.
Twitter заяви, че ще позволи на компаниите за канабис да рекламират, стига да имат съответния лиценз. Компанията добави, че ще следи компаниите да се насочват само към юрисдикции, където имат лиценз да работят и най-важното – да не се насочват към хора под 21 години.
Повечето компании за базирани на канабис продукти бързо прегърнаха промените, предложени от Twitter.
„Това е доста огромна победа за търговците на легален канабис“, казаха от компанията за канабис и медицинска марихуана Cresco Labs, която развива дейност в няколко щата. От своя страна Trulieve Cannabis Corp вече стартира кампания на платформата в сряда, насочена към потенциални клиенти в няколко щата.
След пандемията от Covid-19 индустрията на канабиса в САЩ показа признаци на забавяне пред лицето на регулаторни и икономически предизвикателства, включително падащи цени и незаконен пазар, който предлага „сиви сделки“ на своите клиенти.
Curaleaf наскоро съкрати работната си сила с 10% и напусна по-голямата част от операциите си в три американски щата.
Снимка: Unsplash
Виж още: Uber Eats вече доставя канабис в Канада