От няколко дни Volkswagen се заиграват с почти целия свят, след като Volkswagen US публикуваха в Twitter своето т.нар. ново лого, което всъщност беше и промяна на името на бранда, а именно Voltswagen.
Снимката сама по себе си не означава много, но прес-рилийзите заваляха, като причина за промяната беше посочена идеята на автомобилната компания да произвежда повече електромобили. CNBC, Reuters и Wall Street Journal подходиха доста скептично към цялата ситуация, но не отхвърлиха напълно възможността това все пак да е реална маркетингова кампания. Volkswagen най-накрая нарушиха мълчанието си и потвърдиха, че цялата история наистина е първоаприлска шега. Но тя не успя да разсмее достатъчно хора, особено хилядите журналисти по цял свят, които трябваше да пренапишат материалите си. Шах и мат.
Снимки:Volkswagen
Виж още: Новото лого на VW трябва да изведе гиганта към електрическата епоха