Hello Kitty и Pikachu официално бяха избрани от японския външен министър Таро Коно за промотиране на Осака като идеален град домакин на World Expo 2025.

World Expo има за цел да повиши осведомеността и намирането на решения за сегашните глобални проблеми, обясняват от Bureau International des Expositions (BIE), организация, която следи и регулира World Expos.

За Hello Kitty това не е първото подобно признание, което печели. Hello Kitty е обявено за "Специална приятел на децата" през 2004 година от УНИЦЕФ. През 2008 г. служи като японски посланик на туризма в Китай и Хонконг.

Pikachu не е по-малко популярен. През 2014 г. карта Pikachu Illustrator беше продадена за 54 970 щатски долара. От март 2014 г. повече от 21.5 милиарда Pokémon карти са били изпратени до 74 страни и над 260 млн. Pokémon видеоигри са били продадени в световен мащаб.

През 2016 г. увлекателната игра Pokémon GO (за Android и iOS) разтърси света и накара милиони да обикалят и да търсят виртуални Pokémon чудовища.

Тагове: