ASUS и Intel стартираха креативна кампания „Fonepad-ът ти звъни“, която да провокира глобална дискусия за бързо развиващата се „фаблет“ категория на смартфоните с големи екрани. Инициативата започна на 20 ноември 2013 г. и ще продължи до края на февруари 2014 г. Целта на кампанията е да наложи марката в сектора на фаблетите и да я позиционира като водеща на пазара.

 

„Fonepad-ът ти звъни“ включва два наскоро представени Android фаблета с възможност за 3G телефония – ASUS Fonepad Note 6 и ASUS Fonepad 7. Двата продукта са снабдени с процесори на Intel. Fonepad Note 6 използва Intel Atom Z2580, а Fonepad 7 – Intel Atom Z2560. Моделите бяха анонсирани по време на изложението IFA 2013 в Берлин, което се проведе през септември. Водещ акцент в кампанията е забавен видео клип, който иска да покаже на потребителите как фаблетите се вписват в техния начин на живот:

 

 


 

Очаква се през този коледен сезон фаблетите да бъдат хит на пазара на мобилни устройства. „Концепцията на ASUS по отношение на проектирането на нови продукти е свързана с идеята, че технологията трябва да бъде адаптирана към нашия постоянно променящ се начин на живот, а не обратното. Това е причината ASUS да бъде сред първите компании, които пуснаха 7-инчов фаблет в глобален мащаб,“ каза Джеф Янг, маркетинг директор на ASUS. „Фаблетите са все още нови като форм фактор. Това дава възможност за дискутиране на въпросите, които вълнуват потребителите – „Само едно устройство ли искам?“,„Има ли такова нещо като твърде голямо устройство?“ или „Таблет или телефон искам да си купя?“. За да насърчим онлайн потребителите да участват в дискусията, ние направихме кампанията „Fonepad-ът ти звъни“ забавна, лесна за споделяне и достъпна от различни платформи. За нас ще бъде забавно да следим развитието на дебата“.

 

“С Intel Inside, ASUS Fonepad Note 6 и ASUS Fonepad 7 предлагат невероятната комбинация между телефон и таблет в едно устройство. Това е отлична възможност за увеличаващия се брой потребители, които прекарват все повече време с техните смартфони в социалните мрежи, слушайки музика и играейки игри, вместо да провеждат разговори. Ние вярваме, че хората бързо ще оценят стойността на този иновативен форм фактор чрез кампанията „Fonepad-ът ти звъни,“ каза Раян Бейкър, „Глобален партньорски маркетинг“ в Intel.

 

Тагове: