След Sony и Samsung RealD успя да привлече нови партньори към каузата на технологията за домашно 3D. Компаниите, които подават ръка на RealD, са Panasonic, Toshiba, JVC и DirecTV. Информацията за това бе обявена в рамките на изложението за потребителска електроника (CES), което се провежда в момента в Лас Вегас. Бяха разкрити и допълнителни детайли около любопитните сътрудничества в зоната на 3D технологията. Samsung ще вкара разработки на RealD в своите телевизори, същото ще направят и Toshiba с ZX900. Panasonic ще използват познанията и достиженията на RealD в серията си FullHD 3D Viera, Sony – в Bravia, а JVC ще се възползва от партньорството за своите LCD монитори. Далеч по-любопитно стои въпросът с DircTV – там колаборацията е свързана не с техниката за приемане, а с технологията за предаване и разпространение на телевизионния 3D сигнал.

Очаква се в САЩ още тази година DirecTV да започне разпространение на 3D телевизия. Междувременно Gunnar Optics обявиха, че до края на тримесечието ще пуснат очила за домашно ползване, базирани на технологията на RealD (поляризиране на светлината). До края на 2010 г. се очаква да се произвеждат и диоптрични 3D очила.