Скорошно изследване на учени от университета Кеймбридж и Кралския колеж в Лондон показва интересна статистика за колективните знания, които човечеството има за динозаврите. Оказва се, че в следващите 20 години всичко, което знаем или си мислим, че знаем за тях, може да се промени.

Причината е следната: всичко, което знаем за динозаврите, е извлечено като информация от вкаменелости, а през последните 10 години има значително увеличаване в откритите вкаменелости и данните от тях. Казано просто, откриваме все повече и повече динозаври и нови доказателства за точния начин, по който са живели тези древни същества.

Така научната общност придобива все повече доказателства и разбиране за това какво са представлявали динозаврите. В своя блог публикация Джонатан П. Тенънт обяснява, че разнообразието, за което имаме представа днес, е много по-голямо от преди, но въпреки това все още има много неща, които не знаем. Днес обаче откриваме повече и по-бързо останките, които разказват истории и променят разбиранията ни за тези животни. Eто и цялото изследване по темата.