Наскоро Роб Райнхарт и компания представиха първия голям ъпдейт на Soylent, един от най-популярните заместители на храна, особено в Силициевата долина. Най-голямата разлика спрямо първото поколение е, че 2.0 идва предварително разтворен в бутилка, а не на прах. Това е сериозно откъсване от първоначалната концепция за транспортна ефективност на Soylent, но ще направи продукта привлекателен за по-широка аудитория. Вероятно компанията планира да започне да предлага заместителя на храна и в магазинната мрежа, а не само онлайн. Към момента няма планове версията на прах да излезе от продажба, но екипът набляга на предварително приготвената.

Новият Soylent използва водорасли за половината от мазнините си и издържа цяла година, преди да започне да се разваля. Райнхарт твърди, че най-накрая е успял да се отърве от хладилника си, тъй като няма нужда от него.

Цената на комплект от 12 бутилки е 29 долара. Досега компанията е продала 1.56 милиона пакета Soylent и има инвестиции от Andreessen Horowitz и Lerer Ventures.

Тагове: