Google се придвижва стъпка по стъпка към пълното имплементиране на Material Design в устройствата си. Новата визуална тематика на Android този път се вижда в изображения на Google Play от Android Police.

Първото впечатление от новия изглед на магазина е, че визуалното съдържание е изместено на преден план, а текстовата информация – надолу. Свободното използване на цветове и фонове в страницата на всяко приложение ги кара да изглеждат по-уникални и привлекателни за окото. Белите полета са разширени, а информацията е преструктурирана за лекота при четене. Внимателната употреба на типография, разширените текстови полета („Какво ново?“ например) и новите пиктографски знаци в Google Play помагат на потребителя да се ориентира в страницата на приложението, без да му дават ненужна инфроцмация.

Какво ново в дизайна ще представи Google преди поребителската версия на Android L да стане публична? Предстои да разберем.

 

Google Play visual overhaul

 

Вижте още: Само Google ще диктува интерфейса за Android Wear, Auto и TV