В свой блогпост вчера музикалната услуга Spotify обяви, че има 15 млн. абонати на premium услугата си. Сред разкритата информация в краткия текст е и това, че компанията вече има 60 млн. активни слушатели, което всъщност показва, че наистина доста хора се възползват от безплатната услуга. Сред основните ѝ характеристики са това, че се издържа от реклами и кара артисти като Тейлър Суифт да недолюбват услугата.

Последните данни за Spotify бяха пуснати през ноември миналата година, точно по времето, в което компанията имаше най-големи търкания с някои артисти, сред които и Тейлър Суифт. Тогава компанията имаше 12.5 млн. плащащи потребители. Явно ръстът се е ускорил, тъй като през май плащащите бяха 10 млн. Със сигурност голяма роля за това имат и огромните намаления, които компанията пусна за коледните празници, което остава въпросът колко хора ще продължат да плащат за Spotify след това да виси във въздуха.

 

Вижте още: Google Cast for Audio няма да работи със Spotify

Тагове: