От Шкода явно са решили да пазят репутацията на мъжете с деца от всеобщият предразсъдък, че мъж бутащ бебешка количка е „мъж под чехъл“. Казано иначе, мъжествеността на бащите в парка вече ще бъде защитена от зверски изглеждащата количка на име VRS Mega Man-Pram. Тя е създадена след проведено проучване от Шкода във Великобритания, където 1000 бащи са заявили, че биха прекарвали повече време бутайки наследника си в парка, ако имаха по-„мъжествено“ изглеждаща количка.
VRS Mega Man-Pram е на четири колела, всяко от които е с височина 50 см и е оборудвана с покритие за всякакъв терен, дори с офроуд капацитет. Освен че изглежда изключително внушително, количката има и хидравлика, на която може да завиди всяка кола, както и огледала за задно виждане, здрави спирачки, спирачни светлини и предни фарове за през нощта.
На бебетата пък е осигурено допълнително поддържане на гръбначния стълб и тапицерия в спортен стил. Количката е използвана в новата реклама на Шкода за моделът им Octavia VRS TV. Цената на VRS Mega Man-Pram не е обявена, но се очаква тя да струва поне колкото истинска кола втора употреба.