Snap, компанията зад едноименното мобилно приложение и новите очила, дебютира успешно на борсата в Ню Йорк, предава Recode. Първият ѝ ден приключи с увеличение от цели 44 процента на стойността на акциите на компанията, които първоначално се продаваха за 17 долара.

Ако трябва да сме цинични, можем да кажем, че тази стартова цена бе умишлено ниска, но истината е, че борсовият дебют на технологични компании по традиция е нестабилен, така че представянето на Snap е по-добро от обичайното.

Не трябва да забравяме обаче, че през миналата година Snap загуби половин милиард долара при приходд от 404 милиона, така че оттук насетне тепърва ще трябва да доказва, че има потениала да стане следващия Facebook, а не Twitter. Младата компания на Евън Шпигел има 158 милиона активни дневни потребители. Той пък е известен с това, че е изключително лаконичен и обича да не издава до последно решенията си. Подобно на много други технологични компании, Snap все още се управлява най-вече от своите основатели - нещо, което обаче може да се промени с отварянето ѝ към борсата.

Тагове: