Илон Мъск отхвърли идеята Tesla отново да се сдобие с PR отдел и причината за това е доста колоритна: той отхвърля идеята за манипулация на общественото мнение.

Години наред Tesla получаваше по-голямо медийно внимание от всеки друг автопроизводител и въпреки това компанията поддържаше много малък PR отдел. В резултат една шепа служители обработваха хилядите заявки от журналисти, идващи всеки ден. Такова решение имаше логика, когато Tesla бе млада компания преди повече от десетилетие, но към 2020 г. тя бе голямо име и една от най-високо оценяваните автомобилни компании в света.

Естествено продължение на това щеше да бъде отдел за връзки с обществеността, който расте заедно с компанията, но Tesla направи точно обратното. Компанията спря да отговаря на медийни заявки през 2020 г. и малко след това Илон Мъск разпусна целия прес отдел. Сега, година по-късно, той коментира своето решение и то е непоколебимо.

„Другите компании харчат пари за реклама и манипулиране на общественото мнение. За Tesla е важен продуктът. Аз вярвам на хората“, написа Мъск в Twitter, с което разкри необичайния начин, по който гледа на PR отдела, и обрисува този тип дейност в малко по-зловещи краски, отколкото е в действителност.

Така изглежда, че Tesla в скоро време явно няма да има нов PR отдел.

Снимка: Electrek

Виж още: Marvel атакува българската версия на HBO Go с 19 продукции

 

Тагове: