iRobot (компанията зад роботите Roomba и Scooba) стартира в България своя политика за корпоративна социална отговорност, като стана един от основните партньори на IV международен детски фолклорен фестивал София – 2015. Събитието се проведе в периода 23 – 26 април 2015 г. и представи изкуството на детски състави от Албания, Сърбия, Босна и Херцеговина, Полша, Румъния и България.
Основен фокус на компанията е да предлага продукти за дома, които работят почти без човешка намеса. Цел и послание на iRobot е да освободи време на работещия и забързан човек за любимите хора и дейности.
„Децата са нашата дългосрочна инвестиция и заявка за по-добро и градивно бъдеще. Инвестираме в тяхното емоционално и духовно развитие по същия начин, както инвестираме в разработката на ефективни роботи, подпомагащи ежедневната работа“, коментира Доньо Иванов, управител на Цертус Меркатус БГ, официален вносител на iRobot за България. „Подкрепихме Международния детски фолклорен фестивал София, тъй като сме съпричастни с визията на събитието, а именно повече време за семейството, за радостта от общуването, за комуникация между различни общности и култури.“
Към момента iRobot предлага на българския пазар три основни продуктови линии: роботизирани прахосмукачки Roomba, роботизирани подочистачки Braava и роботи за миене на подови настилки Scooba.
Прочетете повече за прахосмукачките роботи в подробната ни поредица тук.